Terugkomst Nederland! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Rick en José - WaarBenJij.nu Terugkomst Nederland! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Rick en José - WaarBenJij.nu

Terugkomst Nederland!

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Rick en José

25 April 2015 | Nederland, Veldhoven

Op 15 april zijn we dan eindelijk terug in het koude kikkerlandje gekomen!
Na een lange en vermoeiende reis kwamen we een uur later aan in Amsterdam. We hadden allebei zoveel zin om iedereen weer te zien en konden haast niet wachten! Nadat we onze bagage hadden opgehaald kwam dan eindelijk de tijd waar we al lang op gewacht hadden. We mochten door de bekende deuren met het idee dat je familie achter die deuren op je staat te wachten.
En ja hoor! Daar stond dan iedereen! De neefjes van Rick hadden een mooi spandoek gemaakt en zelfs de vriendinnen van José waren erbij, wat een ontzettende verrassing was! Een mooier welkom hadden we zeker niet kunnen wensen!

Nu we alweer 8 dagen terug in Nederland zijn, lijkt het net of we niet zijn weg geweest. Het is fijn om iedereen weer te zien en natuurlijk zit je alweer snel in je normale ritme. Natuurlijk missen we de vrijheid, de warmte en de mooie landen die we hebben achter gelaten, maar dat heeft zijn tijd even nodig. Nu gaan we beiden op zoek naar een baan, zodat we samen onze toekomst op kunnen bouwen!
We hebben een ontzettend mooie reis gehad die niemand ons ooit nog af kan nemen!

Liefs, Rick & José

• 25 April 2015 - 15:26

Liesbeth:

Precies lieve schatten. Dit nemen we jullie niet meer af. Op naar een mooie toekomst.

• 25 April 2015 - 15:44

Ine En Peter :

Lieve José en Rick,

Al deze mooie herinneringen moeten jullie zeker koesteren!
    Op naar een geweldige toekomst samen:-D

Dikke kus van ons

• 25 April 2015 - 19:56

Paul En Lieke:

welkom thuis allebei, fijn te horen en te lezen dat jullie het enorm naar jullie zin hebben gehad. Na een warm onthaal op schiphol. Veel gezien en een boel levenservating opgedaan. Dat gaat jullie zeker helpen een baan te vinden.
    Succes met het weer aanpassen hier en we spreken elkaar vast wel weer.